Tur

Lukas & Shovi

Var vel 2 dager siden så hadde Jeg og Lukas med oss naboen sin Finske lapphund Shovi på 1 år. Hun er en veldig god veninne av Lukas, de leker og koser seg som bare det . Da gikk jeg ned til en inng...

Kano Tur

Tirsdagen som var, da var Jeg,Lukas & en kompis på Kanotur. En utrolig flott tur, vi rodde ned Songdalselva, et lite stykke. Vi var ute i 2 og en halv time. Så Lukas fikk svømt en god del, og løpt ...

Tur på Hamresanden

Onsdag 1 Mai, var jeg å gikk en tur med noen som trener hos Siddis hundeskole. Vi var vel en 7-8 stk. Så trente vi litt etterpå, det var jo et utrolig fint vær og alle koste seg som bare det :) Nå...

Passer Kira

Nå må jeg få begynt å blogge litt igjen altså, blir ei stund mellom hver gang. Hehe.. Men idag passer vi altså Eurasieren Kira, Bestevennen & Kjæresten til Lukas (hehe). De er hvertfall bestiser o...

Lang ski tur med Beate & Oliver

Har egentlig masse å blogge om, men det får bare komme etterhvert. Nå må jeg fortelle litt om Tirsdagen, for da hadde vi besøk av Beate & Oliver. De kom her i 11 tiden, vi skulle på skitur, så da ...

Laang skitur på sandrip

Idag kl 10 ble jeg hentet av min fetter, vi skulle på skitur med mi søster og ungene, og en kamerat av meg ble også med . Vi skulle te en plass som hett Sandrip, er en 20 min å kjøre herifra, å ...

4 Hunder på tur

Lørdagen var Jeg & Hundene på langtur med Malene & Kira, så hadde vi også med oss en ekstra hund. Den ekstra hunden heter Vala og er en Aussie. En utrolig herlige hund, jeg har passet henne en...

Vasser i snø...

Idag tenkte jeg vi skulle ta oss en liten tur i Lysløypa her oppe, de pleier jo alltid å kjøre opp løyper. Å været var ikke så galt heller, blåser litt men sola er framme, så var ikke så himla kald...

Ny skogsvei

På tirsdag fikk vi vite om en skogsvei som jeg aldri har gått før, den var vel 5 min fra huset. Vi fikk veibeskrivelse og vi fant skogsveien, var utrolig grei vei å gå, litt vanskelig å gå i skogen...

Lang tur i det fine været

I helga har det ikke vært så mye tur, lørdagen var jeg på skriver kurs,( lager et innlegge om det senere). Men da har jeg en snill nabo som hadde tatt med seg Lukas på lang tur, å skulle ha folk på...

By Tur

Idag har Jeg & Hundene vært på en laaang Bytur. Skulle bare sitte på med Mamma for ho skulle inn å shoppe noe. Hun kom kl 10 å hentet oss. Så skulle vi bare gå rundt å surre litt i mens. Først...

Kløvtur/lek/trening

Idag har vi vært på Kløvtur, med litt leking og trening :) I dag våknet vi i halv 8 tiden, jeg slapp ut hundene i hagen, å kastet ut litt mat på snøen, så de kunne søke etter frokosten sin. Mens...

Nydelig vær :)

Det har vært så utrolig nydelig vær i de siste dagene, og ser ut til at det kommet il å vare ut denne uken au. Da blir det mange fine turer. Vi har vært litt rundt forbi på turer i det siste, ...

Overnatting 2

Fra torsdag ettermiddag, sov jeg og hundene mine hos bestemoren min, som bor rett uten for byen . Veldig koselig plass, og mange flotte turområder. Så på torsdagen var hundene ganske så slitne...

Overnatting 1

Overnatting hos Mamma & Pappa :) Fra Onsdag til Torsdag var jeg & hundene på overnatting hos mamma og pappa. Det var utrolig koselig.. Fikk vi sove på det gamle rommet vårt i kjellerstuen. KOm ...

Tur i Marvika

Idag har vi vært på tur med min onkel igjen, han bor på lund. Der er det jo utrolig mange flotte tur områder. I dag gikk vi i marvika. Så fikk jeg låne han sitt kamera, han har et veldig bra et,...

Tur m Ingvild og shovi

Idag tok vi oss en tur sammen m naboen Ingvild og hennes hund shovi . En finsk lapphund på 9 mnd.. Hun er veldig forsiktig og litt sånn redd av seg når det konmer til store hunder. Men hun og Lukas...

Ut på Tur

Nå er det ei stund siden vi har hatt med oss kameraet på tur. Når vi våknet var sola framme, tenkte i dag må vi ta oss en god tur, men akkurat når vi gikk ut døra, forsvant sola:/. Sikkelig kjede...

Lukas & Balder

-På tur med Camila & Balder- i går skulle vi på tur med noen nye som vi ikke har vært på tur med. Vi møtte de en gang på tur, så snuste hundene litt på hverandre å begynte å leke litt. Så virket...

Tur med 4 hunder

I dag har jeg vært på tur med Malene & Mariell ... Vi gikk tur i brennåsen , der er det en haug av jorder som hundene kan løpe rundt å kose seg. Vi var vel ute i nesten 2 timer. Var utrolig koseli...

Tur med Malene & Kira

Idag har vi vært på en tur med Malene & Kira. Ble først litt Passeringstrening for kira, hun er jo så glad for å se lukas, så hun blir jo helt gal.. Etterpå fikk de leke Masse , så ble en del b...

Tur i BertesBukta

Idag var vi på besøk igjen hos min Onkel.. Jeg & Mamma var der, hadde også med meg begge hundene. Men Nikita var ikke helt i form til å gå en lang tur i dag, så ble bare Lukas som ble med. Nikita ...

Besøk

De siste to dagene har vi vært på besøk til familien. På Mandag var vi nede hos mamma å de, Jeg & mi søster gikk en liten tur med hundene. Er nesten ingen plasser å gå nå, er så sykt mye vann og ...

Tur rundt Gratjønn

I dag stod vi opp halv 8 , så har jeg ryddet og vasket hele leiligheten. Så slepper jeg å gjøre det etter tur med hundene.. Lukas drev å haltet litt i går, men har gått over i dag, så kanskje bare ...

FIlm fra Skituren

Her kommer en film fra skituren :)

Ski Tur med Beate & Hundene

I går var jeg & hundene på besøk hos beate, vi kom kl 8 på morgenen, dakkar vi våknet dere :P haha Når kl. ble 11, kledde vi på oss og hundene å labbet ned til Jegersberg Løypa hvor vi skulle gå.....

Mer snø og tur i lysløypa :)

-På morraen i dag , våknet vi opp til mere snø faktisk, det er bare koselig det, selv om jeg faktisk kunne tenkt meg vår snart. haha. Så det er flere plasser å gå turer, enten er det så sykt glatt ...

Tur i lysløypa

I dag var vi å gikk tur i lysløypa på tur. Var ute i 1 og en halv time. Så når vi kom hjem trente jeg litt lydighet med de. Så nå er hundene veldig fornøyde :) Må bare teste dette innlegget ( har f...

Lukas & Kira på Jordet å leker

Når jeg våknet til morraen idag, satt denne herlige Langhåret Schæfervalpen utenfor veranda døra å ville inn :) Var bare nabo valpen, så gikk bare ned med han igjen :) hehe Senere møtte vi M...

Kløv Tur

Lukas var så heldig å fikk kløv til jul. Er ikke plass til så mye, men er en grei vanlig kløv som er grei nå som han skal bare prøve seg ut litt, om det er noe han syntes er greit å ha på.. Har gåt...

På jordet å lekt med kameraet :)

I går var jeg, kjæresten & Hundene ned på noen jorder som de eier, å hundene kan løpe rundt å kose seg i all denne snøen som har kommet :) Jeg låner fortsatt det gode kameraet til min snill nabo :...

Endelig Snø på Sørlandet :)

Endelig er det kommet en del snø her på sørlandet au. Ikke så kram enda så vi kan kaste snøballer å sånn, men er hvertfall litt snø :O) hehe. Idag skal vi passe en herlig liten finsk lapphund på 5...

Lang tur...

I går hadde vi besøk av Beate og hundene. Jeg hadde også bakt pizzaboller (kan legge ut oppskriften visst noen vil). Eller så tok vi oss en tur opp til en fotball bane å slapp hundene litt der. De ...

Tur i Lillestrøm Del 2

Her kommer det egentlig bilder fra turer rundt i lillestrøm :) FIkk lånt et veldig bra kamera av naboen siden mitt er i stykker, så koste meg med å ta mange bilder, så var lite strøm når vi skulle ...

Dogs4all & Tur i Lillestrøm Del 1

På onsdag reiste vi til lillestrøm, som jeg skrev om i forrige blogg, nå er vi kommet hjem :) hehe. Hatt noen kjæmpe fine dager i lillestrøm, gått turer rundt forbi der, var igså innom en hundejo...

Koser oss i Lillestrøm

Nå er det lenge siden jeg har blogget, så nå var det på tide med en liten oppdatering fra oss. Akkurat nå sitter jeg og hundene på et hotellrom i Lillestrøm, vi skal på dogs4all til lørdag, gleder ...

Hytte tur i Lillesand

Vi har vært på hyttetur i Lillesand i noen dager nå. Det har vært utrolig koselig, hytta er rett med sjøen, og vært mye på båt tur. Tror jeg må få kjøpt redningsvest til Lukas, for han syntes det e...

Trening,Tur & Leking

Dette var for 2 dager siden, men har bare ikke fått skrevet bloggen før nå, har skjedd så mye , som kommer i en ny blogg etterhvert. Altså på Tirsdag var Jeg & Malene ute å trene litt med hundene,...

Tur rundt Stemtjønn

I dag har vi vært på laang tur rundt stemtjønn, det er et vann her oppe vi bor. Utrolig fin plass å gå :) Var borte i 2 timer, hundene har løpt og kost seg som bare det :)

Besøk hos noen venner

I går var vi på besøk hos noen venner , de bor rett med sjøen, så tok noen bilder emd bryggekanten, og Lukas fikk lekt med en god venn av seg Smirnoff :) Lukas og Smirnoff :D

Sykkeltur endte med Gå tur :)

Vi startet med å ta en sykkel tur til morraen i dag. Når vi nesten hadde kommet til potetveien ( en liten vei vi skulle sykle) , så hørte jeg bare et sikkelig paang, å der eksploderte dekket bak på...

Passet Mali

Siden søndag har jeg passet Mali ( Hunden til Beate), til i dag. Har hatt noen kjæmpe fine dager å gå turer på å kost oss masse. Hun er jo bare en engel å ha med å gjøre den hunden der. Følger ette...

Kanotur & Overnattings gjest :)

I helgen har det ikke skjedd så veldig mye , vært på noen skogsturer & Trent litt.. Så var vi forresten å så på en Hundetreninger Tore Lislevand, han drev å viste og pratet litt om hundetrening på ...

-Topp Tur-

I dag har vært på topp tur , gått opp på et fjell hvor vi kan se utover bygda vår. En utrolig fin tur å gå, selv om det er en del oppover, men vi får jo trimmet :) hehe.. Hundene er hvertfall fornø...

Tur med Lukas & Nikita :)

Det var godt å få hjem Lukas igjen .. Men tror han har stooor kost seg, i går hadde de vært på 6 timers kano tur, å Lukas hadde løpt og svømt for det meste, så han var ganske så sliten når han kom ...

Hundene har vært på besøk ......

HosMonica & Tuva. Jeg og en kompis skulle til bø sommerland i helga som var, tenkte siden Monica har flyttet til bø, hvorfor ikke spørre henne om hun vil passe mine søte voffser, hehe :).. Det var ...

Hytta- Kano/Fiske tur-

I helga har vi vært på hytta. Meg og noen venner, å kost oss kjæmpe masse, vært så fint vær.. Grillet,badet,rodd i kano å fisket :). Hatt det helt fantastisk , og hundene har løpt å kost seg som ba...

Tur i Jegersberg

Ei lita stund siden jeg har blogget nå, så syntes det var på tide. Har vært på hytta i 1 uke, å har ikke hatt dataen med meg, bare mobil nettet, så blitt litt vanskelig å blogge. Men vi har kost os...

Treff med Kajsa

I dag skulle vi treffe en hund som vi skal passe litt i helga. Ei Langhåret Vorstehund tispe , som er like gammel som Lukas .. Å de gikk veldig bra sammen, lekte å koste seg som bare det, så skal i...

Strand tur & Kano tur

Lørdagen som var , var det ganske så varmt ute i været. Så da tok vi oss en tur på stranda. Kjæmpe koselig med, ei veninna og en kompis og begge voffsene. Blåste bittegrann så var heldigvis litt vi...

Strand tur :)

I dag har vi vært på ei lita strand hos en kompis, det er egentlig med en liten campingplass, med bare 1 campingvogn.. Han som eier plassen har ikke åpnet ordentlig enda, å han kameraten jeg var me...

Tur Over Brokke Suleskar

I går tok Jeg, & To Kamerater en kjøre tur over Brokke Suleskar. Det er utrolig fint å kjøre over der. Å kom over Masse snø, høye brøytekanter :) haha .. Tok Vi en liten tur, å gikk der opp. Så fik...

FjellTur

Vi har vært på hytte tur i 2 dager, skulle være med en kompis opp å hjelpe å male litt av hytta. Onsdagen så tok vi først en 3 timers tur på fjellet, siden det var såå utrolig fitn vært, og helt fa...

Lukas & Smirnoff

I dag har jeg hatt besøk av en kamerat og hans hund Smirnoff. Vi tok først en tur med alle hundene, etterpå gikk vi på fotball banen å trente litt sammen, Så lekte hundene litt på fotball banen ;) ...

Lukas fått ny leke Kompis :)

En Kamerat av meg fikk seg hund i helgen, en 10 mnd gammel Blandingshund, (Rottweiler/Labrador, muligens Schæfer). Som heter Smirnoff. En sikkelig herlig gutt :) Tenkte kanskje i begynnelsen ble d...

Hytte Tur 21-23 Mai

Fra Mandag til Onsdag har Jeg & vært med en Kompis på ei hytte . Jeg har også passet Kira i 3 dager, vært utrolig koselig.. Har jo vært ganske så varmt disse dagene vi var på hytte tur, så har ikke...

Tur til Høvåg :)

I helga var vi jo på utstillig begge dagene. Men var jo ikke der hele dagen. Så etter utstillingen i går tok vi oss en tur til Høvåg til en Kamerat, det var jo ikke så langt fra Utstillingen.. Han ...

Bilder nede med Elva :)

Var nede med Elva tidligere i dag, å knipset noen fine bilder av dem når sola var framme :) Å i kveld tok jeg, Malene & Alle hundene en good tur på heia, så kan si hundene ble ganske så møkkete. S...

Tur på Odderøya

Vi har vært på tur på odderøya i går , var utrolig fint vær. Vi koste oss som bare det. Å på Toppen av odderøya når man he gått et stykke, så kommer man til ei lita bu der de selger vaffler, brus o...

Hytte Tur

Vi var jo på hytte tur i 3 dager langt inn på heia. ( Som dere leste litt i forrige innlegg).. Der vi var hadde de gjerdet rundt hele hytta så Lukas kunne bare løpe rundt å kose seg. Stor område so...

Kjæresteparet Lukas & Kira

I dag hadde jeg med meg Kira & Lukas på en tur alene :) De er jo bare helt herlige sammen, leker og koser seg som bare det :) .. Er så morro at to hunder kan være så gode venner , eller disse to er...

Hundetreff 15 April

I dag har vi vært på hundetreff i det fine været, ( Blåste litt , så ble litt kaldt i lengden å stå stille). Men hundene løp rundt å koste seg som bare det, tror det var rundt 15 hunder der i dag. ...

Lukas & Kira..

I går hadde jeg med meg Kira også på tur, Lukas ble veldig fornøyd når han så vi gikk mot huset hennes, å tok henne med oss :) hehe.. Veldig morro å ha med seg en hund som vil leke med Lukas, da b...

~Lavotur~

Ja, da var vi kommet hjem fra lavotur, det var utrolig koselig. Men var utrolig kaldt om natta, men vi klarte oss :) hehe. Vi har gått turer, rodd i kano, hundene har badet & kost seg som bare det ...

Tur med Lukas & Kira

I dag har jeg hatt med meg , Lukas & Kira på tur :) .. Det var sikkelig koselig, kunne lukas få lekt litt i steden for å gå å lukte på Nikita hele tiden :) hehe.. De løpte rundt å koste seg som ba...

~Lukas på Stranda~

I dag har vi hatt oss en tur på stranda, var så utrolig fint vær. Så fikk tatt en del bilder der kan man si :) haha. Hadde bare med Lukas i dag, siden Nikita er mitt i den verste løpetiden nå, så d...

23 stk på Hundetreff i dag :)

I dag var det hele 23 stk. på hundetreffet i dag :) Utrolig koselig var det , vi var der i ca 2 1/2 time. Så når vi kom hjem lå begge hundene rett ut helt til kveldsturen, de var såå slitne etter å...

Hatt med oss Max på tur idag :)

I dag så ringte ei veninne av meg, hun hadde klart å forsove seg til noe, så da var jeg så snill å skulle Lufte Hundene hennes, å jeg hadde enda ikke gått tur med mine. Så da bestemte jeg meg først...

~Hundetreff~

Vært på hundetreff, var utrolig koselig. Var faktisk en del hunder der i også:) Lukas fant tonen med en Liten Border Collie Blanding :)

Tur med Flic & Zita :)

I dag var vi på heia i 2 timer med Jannicke og hennes to Border Collier :) Sola skinte som bare det, sikkelig tur vær i dag :) Alltid like koselig å gå tur med dem :) Zita,Flic,Lukas & Nikita :)

Vår :)

Nydelig vår vær i dag, Sola skinner som bare det. Og kan jo gå i T-skjorte ute jo. Hehe. Vi tok oss hvertfall en 2 timers tur på Heia. Det var utrolig deilig :) Håper været holder seg såå fint nå ...

Tur på Odderøya i det Nydelige været

La ut et innlegg tidligere at vi var ute på tur med noen, det var jo ganske tidlig. Så litt etter det tok vi oss en tur inn til byen, å labbet en plass som heter odderøya. Utrolig fint, vi ser utov...

Nydelig vær og Nye hundevenner

I dag er det aldels nydelig vær , da tenkte jeg at jeg måtte ta meg en god tur på heia. Så fikk jeg med meg ei til på tur, hun har en Chihuahua på 4 år som heter Nelli & En Blanding av Schæfer, Bor...

Topp Tur

I dag var det også strålende Sol, selv om jeg ikke er helt frisk enda, så måtte jeg vel klare en fin skogstur i det nydelige været ;) Nå ligger både jeg og hundene rett ut :P haha. Vi labbet opp t...

Lukas lekt med Kira & Odin

I dag har vi jo hundetreff , men vi var bare 3 stk... Rart egentlig at det ikke kom flere, sola skinte som bare det, sikkelig nydelig vær. Men hundene koste seg masse fordet om det ikke var flere ;...

Nydelig Vær :)

I dag har det bare vært helt fantastisk vær ute :) Sitter bare ute å koser oss i sola. Har også vært på en liten tur ned på noen jorder her, de har løpt og kost seg. Jeg derimot har desverre blitt...

Lukas vært å lekt med Kira & Vala

I dag var jeg først en tur på heia med Nikita & Lukas, for etterpå skulle vi av å møte noen som lukas kunne leke med, å Nikita leker ikke akkurat så mye. Så hun vil heller bare ligge hjemme i hagen...

Skogstur,fint vær & Kakao

I dag var det strålende fint vær ute, sola skinte som bare det ;) Men blåste litt, men det gjør ingenting. Så da ble det en God Skogstur . Meg, hundene, mi søster og min Nevø , så hadde vi med oss ...

Hundetreff i regnværet

Huff, å det har regnet i dag. Men blir hundetreff for det om, vi har jo det hundetreffet her jeg bor hver onsdag. Pleier aldri å komme særlig folk , når det er sånnet dritt vær, men utrolig nok var...

Ut på Tur :)

I dag tok vi oss en tur på Heia, var vel bort i nesten 2 timer :) Å forresten så er Lukas blitt 16 Mnd nå :) Plutselig var Lukas på isen, heldigvis bare rett med kanten, men ser ut som han sn...

Et lite Hundetreff :)

Her i bygda har vi et lite hundetreff hver onsdag, pleier ikke være så mange. Og det er kanskje like greit. Siden Søndager er vi på et treff hvor det pleier å være alt fra 10-20 hunder. Mens det li...

Ut på Tur i det Nydelige Været :)

I dag var det bare aldelses Nydelig vær :) Helt Fantastisk å gå tur i :) Da måtte jeg jo selfølgelig ta med meg kamerat ut å knipse noen bilder :)

Hundetreff

I dag har vi vært på Hundetreff igjen . Det er jo bare så utrolig koselig, å hvertfall i dag når sola også var der. Vi kom der kl 12, å dro vel i halv 3 tiden. Så vi fikk vært der en stund. Hundene...

Lukas & Kira = Bestevenner :)

Lukas & Kira må være bestevenner :) hehe. Har aldri sett han leke så bra med noen andre hunder. Å Samme sier Eieren til Kira, at Kira leker ikke så godt med andre enn Lukas :) hehe. Så de må jo bar...

På tur Med Orca :)

Idag har vi vært på tur igjen med an av de nye hundevennene våres. I dag hadde hun bare med seg Orca, altså tispa. For den skulle hilse på Nikita i dag. Så det kunne bli spennende, da tørte hun ikk...

To Nye Hundevenner:)

Lukas er så heldig å fått seg to Nye hundevenner, de er av rasen Staffordshire bull terrier.. Mor & Sønn er det, Mora heter Orca hun er 2 år gammel, mens sønnen heter Khan å er 5 mnd gammel :) De ...

Skitur med Lukas, Nikita & Max :)

I dag så lånte jeg med veninna mi sin hund max, så Lukas hadde en å trekke sammen med. Mens Nikita løp forran gutta, for å få litt fart på dem :) hehe.. Det gikk veldig fint, Men Max har jo litt då...

Skitur og Lek i hagen

I dag har vi vært på skitur med en av Naboene mine, Han har en Aussie som heter Laffen , han er vel 6 år nå. Så skulle de to ligge forran , så Lukas kunne lære litt mer å trekke, å skal si å han lø...

Lukas sin første Skitur

I dag fant vi ut vi måtte ta oss en ski tur, Lukas har jo vært med på skitur før, men da løp han bare løs på siden. I dag haddde han fått på seg trekkselen ;) SÅ vi kunne begynne å lære han litt fo...

Ut på Tur med Nabohunden Kira :)

Fikk meld av naboen om vi skulle ta en Ettermiddagstur sammen. Det må vi jo, Lukas og nabohunden Kira er jo Bestevenner:) hehe. Så ble en God tur i snøen, hundene løp og lekte som bare det :)

Tur & Sola skinner :)

HUff, i dag var det jaggu med 14 Minus grader, å blåste noe helt sykt. Men så var også Sola framme, så da måtte vi prøve oss på en god tur, selv om det var sykt kaldt. Tok bare på meg Vinterdressen...

Hundetreff i Søgne :)

I dag var vi på enda et hundetreff i Søgne :) det er jo utrolig koselig, treffe nye hunder og folk :) hehe. I dag var det et sikkelig Snøvær, når vi var der, blåste å snødde som bare det. Så Vi var...

Endelig Masse Snø :)

ENdelig har det kommet MASSE snø på Sørlandet au, som faktisk har vart i noen dager. Det er jo kjæmpe morro, det syntes hvertfall Hundene. De Elsker å løpe fram og tilbake i snøen ;) hehe. De blir ...

Ut på Sparketur :)

I dag har det kommet såpass mye snø at vi endelig kan ut å sparke litt :) Det er jo utrolig morro da, hvertfall når man he hunder som kan hjelpe å trekke litt ;).. Lukas kan jo ikkje trekke sånn o...

~ Hundetreff~

I dag har vi vært på Hundetreff i søgne, de har et område som er gjert inne. Så vi var vel rundt 13 Hunder, når jeg telte fort over :) hehe... Det var veldig koselig, så det skal vi gjøre igjen :) ...

Tur 18 Januar

Nå er det faktisk 1 uke siden jeg har blogget .. Har egentlig bare vært godt å hatt litt skrivefri og ut å ta masse bilder hele tiden:).. Men i dag så bestemte jeg meg for å ta med kameraet på vår ...

Ut på Tur i det Fine Været :)

I dag når jeg våknet var det bare å få på seg tøyet å ut på tur, for sola skinte som bare det, Såå utrolig deilig å gå tur da. Utrolig Lenge siden sola også har vært oppe. Så da tok vi oss en god t...

Lang tur med 3 hunder:)

I dag har jeg faktisk hatt med meg en ekstra hund på tur. Veninna mi sin hund Max :) Alle Hundene går jo så greit sammen, så da gjør det ingenting å ha med seg en til. Så hadde jeg to trekkhunder ...

Lukas sin Nye Venn Oscar :)

Ble kjent med ei som hadde en Nydelig Sankt Bernhardshund valp på 4 mnd. Å Hun spørte i dag om vi skulle møtes å la hundene ble kjent med hverandre. Å Lukas & Oscar gikk jo kjæmpe braa sammen, skal...

Tur med Frida & hundene:)

I dag når jeg våknet , snødde det som bare det :) Jippi endelig Snøø igjen ( Men så er det bare hvor lenge det varer denne gangen da ) haha.. Senere på dagen tok Jeg og Frida oss en tur med hunden...